نئے دور میں چین کی گہری اصلاحات کے حوالےسے میری کہانی”

بیجنگ: 1978 میں کمیونسٹ پارٹی آف چائنا کی گیارہویں مرکزی کمیٹی کے تیسرے کل رکنی اجلاس میں اصلاحات اور کھلے پن کا فیصلہ کیے جانے کے بعد سے گزشتہ 46 سالوں میں اصلاحات اور کھلا پن معاصر چین کی سب سے اہم خوبی اور شاندار علامات بن گئے ہیں۔ 2013 میں سی پی سی کی 18 ویں سینٹرل کمیٹی کے تیسرے کل رکنی اجلاس نے نظام کے مجموعی ڈیزائن کے ذریعے جامع طور پر گہری اصلاحات کو فروغ دینے کے ایک نئے دور کا آغاز کیا۔ چین نے نہ صرف انسانی تاریخ میں غربت کے خلاف سب سے بڑی جنگ جیت لی ہے بلکہ دنیا کا سب سے بڑا تیز رفتار ریلوے نیٹ ورک اور ایکسپریس وے نیٹ ورک بھی تعمیر کیا ہے. گزشتہ دس سالوں میں چین کی اقتصادی طاقت، سائنسی اور تکنیکی طاقت اور جامع قومی طاقت ایک نئی سطح پر جا پہنچی ہے، اور کھلے پن کے دروازے وسیع سے وسیع تر ہو رہے ہیں.

انٹرایکٹو سوالات کا جواب دیتے ہوئے براہ کرم کمنٹ کریں، یا ہمیں چین میں اپنی تصاویر یا ویڈیوز بھیجیں:

سوال 1: کیا آپ بھی دس سال سے زیادہ عرصے سے چین میں عظیم تبدیلیوں کو محسوس کرتے ہیں، براہ کرم کمنٹس میں اپنے احساسات اور اپنی چینی کہانی کا اشتراک کریں.

سوال 2: 15 سے 18 جولائی تک سی پی سی کی 20 ویں سینٹرل کمیٹی کا تیسرا کل رکنی اجلاس بیجنگ میں ہوگا، جس میں اصلاحات کو مزید گہرا کرنے اور چینی طرز کی جدیدیت کو فروغ دینے پر توجہ مرکوز کی جائے گی۔ آپ اگلے 10 سالوں میں داخل ہونے والے چین کو کیا کہنا چاہتے ہیں، اور آپ چین سے کیا توقع کرتے ہیں؟

سوال 3: چین کی جدیدیت کے لئے بنیادی محرک قوت کے طور پر چین کی اصلاحات کی جامع گہرائی کے بارے میں اپنے جائزے اور خیالات کا اشتراک کریں ، نیز اپنے ملک میں جدیدیت کے راستے کے لئے اپنی امنگوں اور توقعات کا اشتراک کریں۔